Sunday, September 28, 2008

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum sahabat-sahabat ana...ana doakan semuanya dalam keadaan sihat sentiasa, mcm mana dengan persiapan raya? RamadhAn akan pergi meninggalkan kita dalam masa dua hari lagi ( sedihnya ana...) pada mulanya ana bercadang untuk mengeluarkan entry ucapan hari raya ini pada malam raya..sebab masa tu perasaan nak menyambut hari raya paling dirasai, tapi ana fikir-fikirkan, renungkan-renungkan sempat ke ana nak berblog dimalam raya?? pasti pada waktu itu tak menang tangan ana dibuatnya, tolong umi mengemas rumah, memasak, dan macam-macam lagi yang kebiasaannya akan dilakukan menjelang raya, semua sahabat sendiri tahu..

Oleh itu ana rasa inilah masa yang sesuai ana nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat semua sahabat, samaada yang jauh dimata mahupun dekat dimata. Nanti jemputla datang rumah, insyaALLAH mengikut perancangan keluarga ahli keluarga ana akan beraya di Permatang Pauh ( rumah nenek sebelah abi) dan pada hari raya kedua di Nibong Tebal ( rumah nenek sebelah umi), tapi ana tidak ikut sekali pulang ke kampung kerana ana harus pulang ke Uitm pada 5 Oktober 2008 seawal jam 8 pagi. Nampaknya ana hanya dapat bersama umi dan abi pada hari raya pertama sahaja.

Pada hari raya ketiga ahli keluarga ana akan pulang kerumah di Selangor. Kepada sahabat yang ingin beraya dirumah ana datangla pada hari raya keempat. InsyaAllah ana bersama ahli keluarga dapat melayani tetamu yang datang.

Dikesempatan yang ada diruangan ini ana Khadijah Binti Abd Muthalib mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada sesiapa yanga mengenali diri ini. Maaf zahir dan Batin diatas segala keterlanjuran kata dan perbuatan yang ana lakukan meninggalkan kesan tidak selesa dihati sahabat-sahabat semua, samaada ana lakukannya didalam keadaan sedar mahupun tidak.


p/s: Buat semua classmate ana ISD5E1, raya2 jugak! ingat nnt naik cuti raya, banyak test (imd 302, imd 305, imd 301, imd 304), presentation, dateline antar esemen menanti kita...jangan lupa study k!! all the best to all

No comments: