Tuesday, June 30, 2009

28 JUNE 2009

28June 2009
12.01am...


Saya dibuai lena cukup nyenyak.....dek kerana keletihan pada hari sebelumnya, kerana menghantar adik perempuan saya Layyinah mendaftarkan diri di Uitm Shah Alam...Kebiasaanya saya jarang tidur awal, pada waktu malam saya lebih gemar menghabiskan masa cuti dengan membaca novel, mengetahui khabar terbaru dari rakan-rakan melalui blog mereka. Namun hari ini saya betul-betul keletihan, salah satu faktor yang menyumbang keletihan teramat sangat kerana saya menolong adik saya mengangkut barang ke kolejnya di Kolej Mawar, biliknya ditingkat 4...huh!


tiba-tiba saya terjaga....

........bunyi mesej di hp saya......mesej masuk dengan banyak pada satu-satu masa....

Mesej yang buatkan saya hilang mengantuk seketika....
antaranya...
Selamat Hari Ulang Tahun Puteri Abi... Moga Berjaya Dunia Akhirat... Moga peroleh Suami yang dapat membimbingmu.... Abi sentiasa mendoakan kejayaanmu... Selamat Hari Lahir......

Erm....my friend! selamat hari lahir, dah 21 tahun dah....g dftr untuk mengundi cepat2....


Morning....Selamat Hari Lahir ke 21 my little princess, moga terus success dalam kehidupanmu...didunia mahupun diakhirat....

dan bermacam-macam lagi wish saya terima, samaada melalui sms, email, ym dan juga friendster....


saya pada mulanya pelik, ketika membaca mesej yang pertama sekali...terdetik dihati saya...apa kena ni tiba-tiba wish besday...erm ni mesti kes silap anta mesej....bila baca mesej kedua pun macam tu...mesej wish besday lagi...saya lagi bertambah hairan...sejujurnya saya tak ingat tarikh pada hari ini adalah 28 June....erm camne boleh lupa....

selesai membaca kesemua mesej...saya terus melelapkan mata kembali, kerana pada pukul 7.30 pagi saya harus ke Petaling Jaya menghantar adik Fawzal untuk perlawanan bolanya..


apa-apa pun thanks pada sahabat yang wish hari lahir saya....dan terima kasih juga atas doa-doa kalian....

1 comment:

gadis 2009 said...

terima kasih dong..luv u.. muaxhh...