Friday, June 12, 2009

Berakhirnya Penantian

Assalamualaikum...moga semuanya dalam keadaan sihat dan baik-baik sentiasa...erm, saya sebenarnya sangat kepenatan namun keinginan hati mendesak jari jemari ini untuk menyiapkan entry ini. Sebelum saya pergi terus kepada apa yang saya ingin kongsikan dengan kalian semua tentang apa penantian yang berakhir bagi saya,

saya terlebih dahulu mengucapkan salam takziah buat keluarga sahabat saya I'nal Bin Jantan@Hashim, arwah menghembuskan nafas terakhirnya pada jam 1.55ptg(10 june 2009) . MOga rohnya dicucuri rahmat dan arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Sebenarnya...Berakhirnya Penantian adalah

penantian saya untuk menunggu keputusan semester 6 di UiTM Johor Akhirnya berakhir.....result final exam kuar hari ini...rasa lega yang amat tidak boleh diceritakan setelah melihat result...saya bergantung kepada result ini untuk meneruskan pengajian di peringkat ijazah...alhamdulillah dengan keputusan ini memberi saya secebis harapan untuk ditawarkan bagi menyambung pengajian...Saya mengucapkan jutaan terima kasih atas sumbangan & pertolongan sahabat-sahabat sepanjang tempoh pengajian saya....lps ini makan insyaAllah Kenyang, Tido insyaAlllah Lena



No comments: