Monday, June 15, 2009

SARJANA MUDA SAINS PENGAJIAN MAKLUMAT (KEPUJIAN) (PENGURUSAN REKOD)

Alahmdulillah...Saya Bersyukur Kehadrat Ilahi atas nikmatNya yang tidak pernah berbelah bagi, belum habis lagi girang hati saya dengan nikmat keputusan peperiksaan yang sangat baik hasil usaha saya dan KetentuanNya. Hari ini 15 June 2009. Satu lagi berita gembira saya dapat, tawaran menyambung pengajian Untuk Ijazah saya diterima. Saya tidak pernah mengjangkakan keputusan akan dikeluarkan hari ini kerana mengikut khabar berita dari beberapa sahabat keputusan tawaran itu akan dikeluarkan esok iaitu 16 June 2009. Namun selesai saya menunaikan solat Magrib, saya mendapat panggilan dari Nurul.

Katanya dia sedih, dia ditawarkan jurusan yang berbeza dengan jurusan yang dia apply untuk pilihan pertama. Saya kesian, namun apa bantuan yang saya dapat tawarkan. Jika nak buat rayuan pun bukanla mudah memandangkan syarat-syarat UiTM telah menetapkan segala keputusan tawaran adalah muktamad. Saya doakan yang terbaik untuknya. Rayuan hanya boleh dilakukan bagi pelajar yang tidak mendapat tawaran setelah membuat permohonan. Buat sahabat yang masih belum mengetahui keputusan bolehla semak disini.

Keputusan Permohonan Ijazah Sarjana Muda Lepasan Tahun Akhir Diploma Uitm




Surat Tawaran..Insya Allah saya akan mendaftarkan diri di UiTM Shah Alam pada 5 Julai 2009. Buat keluarga, sahabat dan sesiapa yang mengenali diri ini dan mendoakan saya, terima kasih yang tidak terhingga..Sesungguhnya doa kalian menjadikan saya lebih kuat.

Erm Perasan tak Layout saya dah berubah...perubahan layout saya ini selari dengan perubahan diri saya, insya Allah saya berharap dengan peluang melanjutkan pelajaran ini saya akan cuba dengan sebaik mungkin dan menjadi lebih baik dari diploma. Saya akan cuba menjadi pelajar yang baru, membawa imej yang baru dan yang utamanya semangat yang baru.


2 comments:

ekyns said...

insyaallah sahabat...
kiter smua mulakan lah smua nyer dgn yg baru....

Khairul Izzuan said...

welcome to record management program =)