Sunday, October 11, 2009

Hujung Minggu (11 Oktober 2009)

Keluar jalan-jalan berdua dengan miza...:16:

plan berjalan seperti yang dirancang..:45:

Miza ajak saya keluar, katanya nak beli tudung tuk padankan dengan baju konvo dia...
cari tudung warna hijau....gerak dr rumah kul 10.30 pegi puncak...ambil dia dari sana

bawak dia pegi the store sg.buloh...
puas round satu the store tu..cr tudung dia suka...
mulanya nak cari warna hijau...
ssh sangat nak padankan:1:...sudahnya dia beli tudung warna hitam...
senang katanya....

Baju konvo saya? tak beli lagi...entah la banyak kali jalan sini jalan sana...
takde yang saya berkenan...erm memang dari dulu lagi...
kalo bab beli barang ni saya sangat-sangat cerewet..:33:
sbb tu bila cakap dengan abi umi nak beli. diorang biasanya suh saya
pegi sendiri.....haha:43:
jadi..baju konvo tu last2 minit baru pikir kot...tak pun pkai jer baju raya...
senang...

kemudian hantar miza balik...jumpa syafi...sembang-sembang ngan dia...
macam-macam kami sembangkan....dia pun baru nak lunch masa kul 3.00ptg tu..

selesai makan....anta dia balik kolej...saya pun terus balik rumah...penat sangat-sangat..
balik rumah mandi,:27: solat asar...
makan:42:...lepak sorang-sorang dekat rumah...
umi abi keluar hantar adik pegi training bola dekat pandan indah...
adik e tak balik rumah this week...duk memerap dekat UiTM Shah Alam
katenya banyak keje ngan test....yang lain pegi open house...

ok lah....nak pegi kemas laman rumah...dari tak buat pe2...tv pun tak ada rancangan best
kebuhsanan sangat-sangat ni....

ok..tata....

“Subhanallah, betapa sayangnya Allah pada hambaNya, tapi kenapa hambaNya tak terfikir dan lupa akan cinta Allah tu?”, soalan itu menuntutku berfikir sama


No comments: