Tuesday, December 01, 2009

Kemalangan Kecil ( Samb..)

Kejadian berlaku lebih kurang jam 11.30 malam
sebenarnya masa tu saya sedang mencari extension suis
untuk memasang soket printer...ada sedikit dokumen tentang kursus yang telah di edit
perlu di prin kan semula..

pegi la ke almari stor...
almari tu sangat-sangat la tinggi..
percaya atau tak dia dua kali tinggi saya...
saya tahu extension tu disimpan umi pada bahagian paling atas almari tu...

apa lagi, terlompat-lompat cuba mencapai extension tu..
dengan tidak berfikir panjang...
dan
malas nak ambil kerusi untuk bantuan
supaya saya dapat capai extension tu...

akhirnya saya berjaya mencapai extension tu..
cuma wayar extension sahaja...kepala extension tu.dengan tidak
sengajanya turut tertarik sekali dan
jatuh menghempap kepala saya
dan ianya tepat betul di bahagian bawah kening sebelah kiri..

menjerit sekuat hati saya la masa tu
sebabnya..
Terkejut
Sakit
Malu pun ada..

Yang ayah saya terus menerpa,
yela tak semena-mena dengar saya jerit tiba...

dia ingat ape yang jadi...

sangat pedih rupanya..walaupun lukanya tak la sampai berdarah-darah teruk..

mungkin yang menyebabkan sakit...

ia terkena bahagian mata, dimana bahagian mata kan sensitif..kulitnya sensitif...

so memang pening sekejap la saya semalam..
kuat kot jatuh dekat kepala saya ni

haha...
bila tulis balik ni...saya lak yang gelakkan diri sendiri..
tula, buat tak nak pk panjang..
nak cepat jer...
sendiri la sekarang rasa sakit dan pedih dia..
lagi2 nak ambil wuduk dan mandi...

Nota 1: Ada somebody yang really close to me, minta saya private kan blog ni untuk invited reader jer? apa pendapat korang semua?

Nota 2: Farah akan datang, tidur di rumah saya sampai 21 haribulan.....tak tau nak cakap pe...seronok ke tak....dushhhhh....poning kepla den ni memikiokannya...

No comments: