Sunday, June 13, 2010

Akaun FB : Khadijah Muthalib

Assalamualaikum wbt, Moga sihat sentiasa, Sekadar pemberitahuan…

Saya tidak lagi menggunakan akaun Facebook ini, mahupun Millatfacebook . Pada sahabat semua, terutama yang lama terpisah bertemu kembali di Facebook .. sahabat semua masih boleh lagi berhubung dengan saya melalui email khadijah_abdmuthalib@yahoo.com dan melalui yahoo massager khatykus_286@yahoo.com, dan jika perlu perkara yang lebih penting dan berhubung dengan segera, beritahu melalui email , @ blog saya dengan meninggalkan komen@ pesanan di ruangan chatbox dan saya akan berikan no hp saya melalui email. Jangan lupa perkenalkan diri anda terlebih dahulu. Akaun Facebook saya akan ada tanpa aktif  ( log in) selama sebulan insya Allah sebelum di "delete" kan. Ini untuk memberi masa pada semua sahabat membaca pemberitahuan ini.

Khadijah Abd Muthalib
(www.eelyakhadeeja.blogspot.com)

Nota 1: Sudah berada di Sungai Buloh, bertolak dari Terangganu jam 7mlm ( 12 June 2010) alhamdulillah selamat sampai jam 1.00pg (13 June 2010).
Nota 2: Persediaan semester baru 2 minggu dari sekarang, moga semuanya berjalan lancar.
Nota 3: Terima kasih kepada pengirim  CD Maher Zain. Saya sangat gembira menerimanya, walaupun terlalu awal untuk diberikan sebagai hadiah hari lahir saya sebenarnya, tapi menjadi hadiah yang saya sangat hargainya. Kualiti lagu berbeza berbanding dengar dari download dan CD Original.

No comments: