Sunday, October 24, 2010

Only One Paper To Go!

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah, rasanya sudah sampai ke penghujung untuk semester 4 ni...dan perjuangan terakhir saya adalah menempuh satu-satunya subjek yang saya ambil semester ini yang ada final paper pada esok hari di Dewan Seminar, UiTM Puncak Perdana, selainnya semuanya sudah diselesaikan termasuk the last presentataion untuk subjek IMR 551: Automated Records Management System pada petang tadi..bergegas kesana semata-mata unutk present system yang hanya perlukan 5 minit....Apa yang saya present petang tadi adalah subjek yang saya belajar untuk develop satu sistem menggunakan Visual Basic 6.0 yang mengandungi kesemua element-element dalam records management, dan sejujurnya ini adalah subjek yang saya paling minat dan enjoy. I already in LOVE with Programming

Berakhirnya semester 4 bermakna tempoh pengajian saya di UiTM Puncak Perdana hanya berbaki 1 tahun sahaja lagi. 1 tahun bagi saya yang akan menjanjikan kesibukkannya mungkin berlipat kali ganda dari semester ini, dan saya berdoa segalanya dipermudahkan untuk saya mengharungi baki setahun ini tanpa ada sebarang masalah dan semua pihak dapat memahami keadaan dan diri saya. Insya Allah....

Sekian conteng2 dari saya....Mengisi masa rehat seketika sebelum kembali menelaah untuk exam esok....Doakan exam saya esok dipermudahkan Allah SWT....Dan saya target untuk dekan this semester...

Nota 1: Ada yang membisik di tepi..." Erm sampat lagi update blog...memang blogger tegar "'
Nota 2: Terasa nak makan anggur, baru perasan dan lama tak makan buah anggur...esok lepas exam nak g cari la....reward to myself yang berjaya harungi semester ni....Alhamdulillah....

No comments: