Tuesday, February 08, 2011

Perpustakaan Fakulti

Assalamualaikum..

Sekarang ni saya bertiga di perpustakaan fakulti, saya, amira dan pika.. Tapi saya buat hal sendiri...mereka  berdua sibuk menyiapkan soalan-soalan interview untuk subjek oral history...saya? dah siap buat dan submit  masa cuti break sem lepas, tinggal tunggu diluluskan...dan unutk asgment kali ini saya tidak ditakdirkan untuk sama kumpulan dengan mereka. Sebab asgmnt ini hanya memerlukan dua orang sahaja untuk setiap kumpulan. Saya memilih untuk bersama kak mia.

Hari ini, saya memulakan langkah untuk menegur salah seorang kawan yang menghadapi masalah dengan saya minggu sebelum cuti semester. Ya...ya...masih ingat lagi entry saya sebelum ini bagaimana saya dimarah dan dituduh sesuka hati dia...

So hari ini saya memulakan langkah apa yang saya patut buat...bertegur kembali dengannya walau hakikat dia yang memulakan dulu suasana genting ini.....

oraight....

Nota 1: Hari khamis dan jumaat ni saya cuti....
Nota 2: Saya hari ini adalah tidak sama dengan saya yang semalam...

No comments: