Thursday, December 29, 2011

Assalamualaikum wbt

Nota awal: Entry ini adalah sekadar ringkasan terkini, saya tidak berniat menulis panjang.

Alhamdulillah secara rasminya hari ini 29/12/2011 tamatla semester 6 saya sebagai pelajar UiTM Puncak Perdana...sekarang ini sudah masuk study week...disebabkan saya tidak ada subjek yang ada final exam..secara rasminya cuti saya sudah bermula...Hanya menanti keputusan semester 6 sahaja ( smg target saya untuk tamat dengan anugerah dekan dapat dimakbulkan Allah SWT)

Huh, how hectic and life is very busy and unmanageable...but syukur sangat-sangat i managed to end this semester.


Memang banyak entry bertangguh saya, insya Allah masa terluang nanti saya akan post sikit, a lot of story that i need to share with u all...lot of love... bye2


2 comments:

Unknown said...

selamat bercuti. :)

Putri N@ilofar said...

wah, kak katy da abes sem da...Happy Holiday! Doakan sy utk final exam, ya..