Tuesday, January 03, 2012

Muhasabah Diri

 Saya dapat quote dari sahabat baik saya, menyedarkan saya sesuatu, saya simpan di blog untuk peringatan akan datang.

"Kita nampak bulan, tetapi sebenarnya bulan itu jauh sangat...
Kita tidak nampak Allah, tetapi sebenarnya Allah itu dekat sangat kan?"


Nota sepenjang pengajian di UiTM Puncak Perdana
Nota
Selesai mengemas buku-buku dan nota yang digunakan sepanjang pengajian Ijazah, kecuali nota semasa semester 4 dan 5 yang masih belum dipulangkan junior saya Alhamdulillah semuanya masih elok dan disimpan dengan kemas. Tidak berniat untuk menjualnya kepada adik-adik junior mahupun kitar semula kesemua  nota tersebut. Mungkin ada gunanya dikemudian. Yang menjadi masaalah ialah ruang untuk menyimpan kesemua nota. Insya Allah jika ada masa lapang mungkin cari kotak yang pelbagai guna ( Kotak dan meja pada masa yang sama).

Kedai Baju Sekolah Canggih
Dapat tawaran kerja sementara di Kedai Baju sekolah Canggih, tetapi tidak terima apa-apa tawaran buat masa ini, sebab saya masih lagi terikat dengan program  Finishing School yang Insya Allah akan diadakan 17-19 Januari ini di UiTM Puncak Alam. Mungkin bulan Febuari nanti baru memulakan latihan industri atau mencari pekerjaan sementara. 

Nota 1: Tengah menyiapkan resume. Ade butiran baru yang perlu dibetulkan. Mencari kerja yang besesuaian.
Nota 2: Ada 5 azam untuk 2012  ^__^

No comments: