Monday, September 17, 2012

16 September 2012

Assalamualaikum wbt..

Hari ini cuti umum untuk satu Malaysia... saya juga bercuti macam yang lain... alhamdulillah sudah masuk 2 minggu memasuki alam pekerjaan, semua berjalan lancar.. email sudah diaktifkan, no staf sudah saya miliki..cuma access card untuk masuk tower 1 KLCC masih dalam proses, insya Allah mungkin naik cuti ini dapat la...

Rakan sekerja baik-baik belaka...cuma jadual harian saya berubah, keluar rumah seawal 5.30pg, subuh di ktm atau surau berdekatan..naik ktm sekitar 6.30pg dan sampai klcc dalam 7.20 pagi ( waktu kerja saya bemula jam 8.00pg)....ptg pula keluar pejabat dalam pukul 5 lebih setelah solat asar siap2 atau pun sementara menunggu ktm di kl sentral..dan kebiasaannya saya akan sampai di rumah sebelum azan magrib...

Saya masih dalam proses menyesuaikan diri dalam keadaan dan suasana baru, yang pasti saya akan cuba sebaik mugkin untuk berkerja sepenuhnya mengikut waktu kerja yang diberikan dan meminimakan waktu dan urusan peribadi semasa kerja supaya kerja saya Insya Allah berkat dan gaji diterima juga berkat itu pesanan ummi pada saya tanpa jemu. Jika pulang awal saya akan turut singgah untuk membantu ummi di kelas mengajinya, tempat saya kini di kelas mengaji telah diganti oleh sahabat saya Afiqah. Alhamdulillah.

Nota 1: Saya perlu kuat untuk menjaga syariat keadaan rakan pejabat yang datang dari pelbagai latar belakang dan agama.
Noat 2: Insya Allah nanti saya uploadkan gambar workstation saya.

No comments: