Monday, May 11, 2009

Malam Anugerah Kecermelangan Akademik 2009

Seperti yang dijanji kan saya...saya akan update laman ini mengikut tajuk yg saya susunkan buat tatapan semua pembaca...

erm..Malam Anugerah Kecemerlangan Akademik 2009, satu memori indah yang hingga kini masih segar diingatan saya mahupun sesiapa yang berada di majlis tersebut..kenapa??

sebab setelah genap 3 tahun saya di Uitm Johor, saya dapat rasakan ini lah satu-satunya majlis yang begitu seronok dan tidak menyesal saya hadirinya. Selalunya bila Uitm anjurkan program..sgt-sgt la membosankan bg saya..sebabnya, saya akan rs "useless" ble blk dr majlisnya, rs bazir masa jer..tapi berlaianan dengan majlis yg saya hendak kongsikan bersama pembaca semua..walaupun saya mendapat jemputan sudah berkali-kali untuk semester yang lepas, baru kali ini saya tergerak hati untuk menghadirinya..memandangkan saya pn di semester terakhir..pergi jela, juz for fun..!!

Malam Anugerah Kecermelangan Akademik 2009 ini diadakan di Dewan Sri Temenggung papa 11 April 2009, Majlis ini diadakan bertujun meraikan pelajar-pelajar yang memperoleh anugerah dekan bagi semester yg sebelumnya. Temanya Smart @ Elegant, dan telah diramiskan oleh pegawai khas dijemput dari Uitm Shah Alam.

Apa Yang Membuatkan Saya Suka Di Majlis ini?

* Dekorasi Dewannya Sgt lawa
*Suasana macam di Hotel walaupun hanya dilakukan di dlm Uitm
*Perjalanan majlis sangat smooth and good
*Perasmiannya ala2 matrik gitu, siap ada moto besar lagi atas stage ( tahniah MPP Uitm Johor)
*Bersama-sama Pelajar kos lain dr jurusan yang berbeza
*yang ni paling seronok: rasa dihargai kerana usaha siang malam tuk wat yg terbaik setiap kali final exam.
*Doorgift nyer ...ekklusif..
*yang akhir sekali makanan dia sedap sgt2

Kepada penerima Anugerah Dekan sesi Julai 08 - November 08..Sekalung Tahniah saya ucapkan..semoga trs kekalkan kejayaan kita dan berusaha untuk jadi lebih baik dari yang sedia ada..

Sekian..


doorgift..

No comments: