Thursday, July 23, 2009

Tak Sempat

:puteh_29:Maaf semua, saya agak jarang update blog dalam keadaan terdekat ni, super duper busy kat sni dengan kuliah yang agak penuh tiap-tiap hari, program kolej yang senantiasa wajib dihadiri:puteh_14:, program keagamaan sempena ramadhan yang kian hampir..:puteh_12:..erm..dan yang paling penting saya masih dalm mood menyesuaikan diri disini...:puteh_21:, erm saya sangat-sangat mengharapkan doa dari anda semua....

erm...menjadi pelajar berkaitan perubatan ini , tidak pernah ada dalam kamus hidup saya, tetapi inilah saya sekarang...maybe this is my destiny

kita merancang Allah swt juga merancang untuk hambaNya...tetapi kita harus ingat perancanganNya lebih pasti dari segalanya...

Mungkin ada kebaikkan dan kemanisan yang Allah akan berikan dikemudian hari yang saya sendiri tidak tahu, maka dia letakkan saya di bumi serdang ini dan bukan meneruskan pengajian di uitm puncak perdana tetapi dia berikan ujian pada saya ketika ini agar saya lebih menghargai kemanisan dikemudian hari itu...

akhir kata salam sayang buat semua sahabat, ramadhan begitu hampir dengan kita, sudah bersediakah kita semua??, ayuh kita perbaiki diri supaya ramadhan kali ini lebih baik dari sebelum ini....

doakan saya baik-baik sahaja disini...

No comments: