Tuesday, August 11, 2009

Bertambah Baik


Alhamdulillah kesihatan saya kini kian beransur boleh, batuk pun sudah mula berkurang, selesema sudah makin surut...saya dapat tidur dengan lena, bila sedar hidung tidak lah tersumbat seperti selalunya...suhu badan saya?? back to normal alhamdulillah, cuma kadang-kadang suhu badan saya agak meningkat pada malamnya dan kembali normal pada subuhnya, mungkin keadaan cuaca dan jerebu mempengaruhi kesihatan saya,.......Bila Allah uji kita dengan sedikit kesakitan ini, kita sedar Allah sayangkan kita, kenapa saya cakap macam tu? Cuba bayangkan jika kita sentiasa sihat, sentiasa gembira, sentiasa dan sentiasa la....adakah kita akan ingat Allah.....cuma apa yang kita fikirkan segala apa yang kita perolehi adalah hasil usaha kita, mungkin kini agak sukar untuk didengari manusia yang berjaya mengucapkan...."" semua ini datang dari Allah swt"" bagi saya semenjak dua menjak ini, apabila kesihatan saya diuji begitu hebat sekali...ditambah pula saya sangat2 memerlukan extra tenaga untuk melakukan tugasan serta menghadapi mid-term exam yamg berderet-deret...uhh...hanya pada Allah saya panjatkan doa agar dia memberikan saya kesihatan yang cukup baik buat masa ini.....alhamdulillah dalam keadaan saya begini..family sangat-sangat membantu saya....( abi, umi baru datang melawat saya petang ahad lps ....buat suprise!! datang mengejut...xbagi tahu saya pun...thanks abi umi)


Buat semua sahabat handai yang bertanya khabar, dan mendoakan kesihatan saya...jutaan terima kasih saya ucapkan....salam kasih dah perjuangan dari saya....

No comments: