Saturday, August 01, 2009

H1N1

Semalam saya mulai demam...terus ke putra medical center

saya terus diarahkan ke Hospital Sg. Buloh..

kerana saya menghadapi gejala-gejala pesakit H1N1....batuk, sakit badan, demam ( suhu saya 39 c) selesema...

setiba di Hospital sg. buloh suhu badan saya naik kepada 40 c........ kepala masa tu mmg pening sangat2 sebab suhu badan yang sgt tinggi......saya bersandar dekat abi jer masa tu...mmg dah tak larat nak angkat kepala.....Ya Allah...saya diminta tunggu selama 2 jam sebelum mendapat rawatan...



alhamdulillah setibanya dibilik rawatan, saya diberikan ubat dan demam pun sudah berkurang, cuma kini saya diarahkan dikuarantinkan dirumah dan makan ubat mengikut jadual....

doakan saya sihat dan dapat kembali ke pulang ke UPM Serdang bagi menghadapi exam mid-term yang sedia menanti

No comments: