Monday, September 21, 2009

Tiada Tajuk (II)

:47:Walaupun saya sebenarnya 'kureng sikit' dengan bunga ni." saya rasa awak pun tahu kan?"..saya sangat hargai pemberian ini, mungkin awak tahu apa yang cuba buat ni sebab mungkin dalam diri saya ni saya sendiri tidak tahu tapi awak lebih tahu......terima kasih bg suprise macam ni...''unsangkarable' betul...

very sweet..:44:..thanks again dear...awak selalu sentiasa ada apabila saya memerlukan seseorang untuk duduk disebelah saya dan mendengar segala repekan saya dikala saya menghadapi 'mental illness'

*Maaf, entry ini saya tujukan khas buat "awak", sebab saya tak tahu nak bls apa "awak" dah buat dekat saya, ...bagi pembaca yang lain mungkin anda kurang faham isi kandungan entry saya kali ini..abaikan sahaja nasihat dari saya...

No comments: