Saturday, November 28, 2009

Khabar Aidil Adha 2




tiga anak bujang ni...ske sangat bila saya nak snap picture diorang...
yang baju hijau tu...anak murid saya...saya ajar dia mengaji..baru masuk iqra3
saya suka cubit pipi dia...yang baju kuning tu pulak anak uncle mofti..cepat benar mesra dengan orang, nampak jer saya terus senyum...baju biru t saya tak kenal..kawan diorang kot

Nota 1: Saya dapat masukkan gambar je dulu untuk entry kali ni, saya sakit perut sejak pagi tadi.. sebenarnya, kalo berkaitan makan-makan ni..perut saya tak dapat nak berkrompomi dengan  jenis makanan ni, mee dan daging...saya memang tak boleh nak makan mee, kalau makan jugak...saya akan muntah-muntah...keduanya daging, bila makan saya akan sakit perut berhari-hari...sementara dia nak back to normal balik...

Nota 2: Saya makan jugak daging semalam..teringin sangat...so sekarang ni rasa la effectnya sendiri...adusshhhh....

Nota 3: Meriah sangat rumah sekarang ni, musim cuti sekolah kan sekarang...

No comments: