Friday, February 19, 2010

Hari Ini Dalam Sejarah

Ehem. Cuma mahu cerita. Tadi saya sepatutnya menyiapakn report saya tentang data storage dan  soalan temubual di UNISEL serba sedikit untuk hari esok. Tapi entah macam mana, saya terbuka Youtube dan termenonton cerita Pisau Cukur.

Dan saya terus tersuka dengan Shahredza Minhat. Tahukah anda, saya menyukai orang yang mempunyai gigi yang menarik? Hehe. Mulanya saya tidak tahu siapakah pelakon itu. Sanggup saya bersusah payah google sana sini untuk mencari namanya. Err… Dulu saya pernah menulis begini: “Kalau seseorang tu sanggup google nak cari info pasal seseorang, tu maksudnya dia dah jatuh sayang pada orang tu.” Jadi, apakah maksudnya? Hahaha. Mengarut apakah awak di tengah malam buta ni, Cik Khadijah!
Oklah. Sekadar entri kosong untuk melegakan mood yang sedang tunggang terbalik saja. Sejak kebelakangan ini, memang kepala saya serabut sangat. Ada macam-macam perkara yang saya perlu fikirkan. Untuk entri yang lebih bermanfaat, silalah tunggu bila saya lapang sikit nanti.



Nota 1:Saya tiba-tiba ragu dengan keputusan sendiri untuk menjadikan blog ini invited reader sahaja..uh.!.gi mana ni...

Nota 2: Hari ini dalam sejarah, adalah siri entri yang mengisahkan repekan saya di malam hari. Siri ini adalah tidak serius dan sekadar menjadi kongsian picisan saja

No comments: