Tuesday, February 16, 2010

Lama Dah

 

 perkara pelik yang saya suka buat...
nak tahu ape?

saya suka basuh kereta dalam hujan?
bukan saya jer...umi pun suka join...
bila ada kereta nak basuh la....
rumah saya dalam pagar...
so tersorok la sikit...
takde spe nak intai pun...

selain jimatkan air...
memang dari kecik...
saya suka merengek dengan umi nak mandi hujan...
masa kecik-kecik dulu...
bila mintak kat umi nak mandi hujan..
tak dapat....
dalam bilik air saya buat shower macam air hujan...

umi geleng kepala je dengan perangai saya...
dia selalu cakap dekat abi saya...
biarlah...asal dia tak main kat luar...
depan mata kita....

penah catat rekod saya main hujan dekat 2 jam..
dari hujan lebat sampai berhenti..

pe pun....itu la saya...
ada lagi yang pelik....
nanti saya story-mory lagi...

k lah....tak leh lama-lama kat sini...
nak ajar mengaji malam ni....
tatata...
bersiap dulu...

No comments: