Wednesday, February 17, 2010

Pemberitahuan

Insya Allah dalam waktu terdekat ini, saya akan menukarkan status blog ini dari public kepada invited readers sahaja...

maaf atas keputusan ini, setelah fikirkan sebaik-baiknya...

saya sudah nekad....demi kebaikkan saya dan menjaga hati pihak-pihak tertentu

so buat sahabat, sila lah semak di ruangan inbox anda, sekiranya dijemput dengan berbesar hati oleh saya utk menjadi pembaca terpilih di teratak kesayangan saya ini....

saya akan mula menukar status pada jumaat ( 17 /2/2010)...

pada sesiapa yang masih ingin mengikuti...

sila letakkan email anda diruangan komen untuk saya jemput anda juga...

3 comments:

yat218 said...

aku nak bace lg blog ko....

Unknown said...

saya mahu jd sebahagian dari invited reader. tq2. (:
ellyam90@gmail.com

Anonymous said...

weh k.khatykus...jgn lupa ana ouh...cm_punk001@yahoo.com...siap r klu lupe...