Wednesday, March 03, 2010

Saya L.O.S.T

Kadang-kadang, kita memang dapat merasakan bahawa seseorang itu sedang memaksudkan ayat-ayat yang diucapkannya atau dituliskannya itu ditujukan kepada kita. Itu memang lumrah. Deria keenam kita memang hebat untuk mengesan ini semua.

Persoalannya, kenapa ramai yang memilih untuk berkias-kias daripada berterus terang?
tapi bila berterus terang, menjadi lumrah pula orang melayu ni fikirkan yang buruk-buruk sahaja dari memikir kan ke arah yang positif.

Tapi, seronok jugak ya berteka-teki. Kalaupun jawapannya bukan kita, setidak-tidaknya ada sedikit bintang muncul dalam kelam sebagai peneman malam.



Nota 1: Saya tak menujukan entri ni kepada sesiapa. Ini cuma satu situasi umum. :) 

Nota 2: Matilah saya.kerana saya telah melakukan sesuatu yang membuatkan En. Siput marah! Saya sudah berterus terang, kenapa jadi macam ni...dugaan..

Nota 3: Dalam mood Blur, banyaknya report nak kne submit esok...

No comments: