Wednesday, March 03, 2010

Rindu

Saya pernah janji dengan mereka semua pada hari terakhir sebelum saya meninggalkan UPM setelah tekad dengan keputusan saya unutk menarik diri dari pengajian disana, saya akan selalu ke sana untuk bertemu mereka...tapi sepanjang saya keluar dari UPM pada bulan oktober 2009, hanya sekali sahaja saya kesana menziarahi housemate saya yang berada dalam gambar dibawah, mesej mereka pun saya lambat balas. Kesibukkan dengan pengajian di UiTM Puncak Perdana dan kerja part-time yang saya buat sekarang membuat kan saya sentiasa sibuk..jika ada rehat pun petang ahad setiap minggu, namun pada waktu itu saya peruntukkan untuk menyiapkan asgmnt dan membuat ulangkaji.


Saya tahu ada antara housemate saya agak berkecil hati dengan saya, apabila mereka mesej, saya balas lambat, dan ada yang terlupa nak balas langsung....masyaAllah

jangan la menghukum saya, sejujurnya kamu semua masih tersemat indah dan kemas dalm kotak memori fikiran saya... arghhhh, saya sgt2 rindukan kamu semua...hanya doa yang selalu saya mohon dari-Nya agar kamu semua berjaya di dalam pengajian di UPM, dulu pernah berjanji untuk grad sama2 kan, namun kini sudah kekurangan kerana penarikkan diri saya dari pengajian....takpe insya Allah kamu semua konvo nanti saya akan datang jika panjang umur...


No comments: