Sunday, March 21, 2010

Sebelum Esok

Sebelum Esok, saya kan siapkan kerja-kerja tertunggak...supaya bila bangun pagi esok boleh senyum lebar2..dan pergi kelas en.wan dengan tenang

1.Melipat baju sendiri yang sudah berlonggok tinggi mengalahkan gunung everest! basuh sempat, bab2 lipat ni den memang suka menangguh, lebih rela suh den memasak...
2.Menyiapkan bahagian saya sendiri untuk semua final project...esok boleh bg pada ketua kmpulan...dah freedom skt lps tu
3.Mengemas bilik ( Basuh cadar, tukar sarung bantal dan kemas semua buku-buku)
4.Siapkan draf tuk asgmnt individual Miss Ezza, Insya Allah esok boleh tunjuk dekat dia...
5.Buat summary bel
6.Buat Mind Maps en.Jef

Ha tu jer kot setakat ni...
Sebelum esok saya mesti siapkan semua ni, baru lah kitaran untuk minggu yang baru mulai esok kembali normal...jika tak asik bertanguhh jer!

Mulai sekarang, malas nak layan nafsu malas ni...jika dilayan makin menjadi...final exam just around the corner...i need to work and study more harder!!

Nota 1: Hari ini genap 12 hari arwah pergi kembali kepada PenciptaNya Yang Maha Esa, tapi kenapa saya masih tiada kekuatan membuka barangan peribadi yang dikirimkan oleh ahli rumahnya...
Nota 2:  Bulan ini sahaja 2 kali saya kena demam, harap cepat sembuh...semput pun dah berkurang...alhamdulillah
Nota 3: Hujung minggu kali ni diisi dengan test IMR 451

No comments: