Friday, September 09, 2011

Jadual Semester 6

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah jadual kuliah untuk semester terakhir saya sudah keluar, susunan setiap kelas agak teratur dan paling saya suka tiada kelas malam. Ia lebih memudahkan saya untuk meneruskan kelas mengaji Iqra dan Al-Quran saya bersama anak-anak murid saya ^_^. Masih juga banyak waktu lapang seperti selasa dan rabu pagi boleh digunakan untuk buat tugasan, research dan consultation bersama pensyarah. Senang cerita jadual saya untuk semester kali ini just nice.


Nota 1: Nantikan entri seterusnya berkaitan Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Pengurusan Rekod, saya  akan cuba kongsikan dengan pembaca kerana ramai yang bertanya Ijazah saya ambil ini berkaitan apa.
Nota 2: Insya Allah, "Kempen katakan tidak pada nasi " sudah bermula dalam diari saya mulai hari ini. Dr. nasihatkan saya untuk turunkan berat badan sebanyak 20kg( memang cabaran)

No comments: