Thursday, May 14, 2009

Selamat Hari Lahir

Johor>Selangor> Pinang> Perlis ( saya tangguhkan dulu entry ni )
insya Allah saya akan ceritakannya kemudian.

Entry ni khas buat sahabat-sahabat yang menyambut kelahiran pada bulan Mei

Maaf atas kelewatan mengucapkan hari lahir buat kalian semua kecuali nurul akmal., kamu saya terlebih awal, takut nanti saya terlupa. Moga kamu, kamu dan kamu berjaya dalam bidang yang diceburi serta peroleh kejayaan dunia dan akhirat. Moga kamu, kamu dan kamu juga sentiasa dibawah rahmat & perlindunganNya. Sesungguhnya saya sebagai sahabat hanya mampu doakan kalian sentiasa sihat dan mendapat sesuatu yang terbaik dalam kehidupan kalian

*Muhammad Khalid ( 6 Mei 1988 )
*Muhammad Nurul Akmal ( 30 Mei 1988)
*Hamizah Hashim ( 13 mei 1987)

disini saya kongsikan khas buat kamu bertiga apa yang saya jumpa. Jika kebetulan pembaca juga berkongsi tarikh yang sama macam sahabat saya sila-silakanlah baca. Ciri peribadi seseorang menurut tarikh lahir

**

6, 14 & 27

Mereka merupakan pasangan yang tidak mahu kalah dan pantang menyerah.Kejujuran dan keadilan merupakan sifat yang membuatkan mereka disegani.Dalam soal cinta, mereka ingin memberi yang terbaik kepada pasangan.Namun begitu, harga dirinya terlalu tinggi sehingga dia tidak pernah mengerti mengapa seseorang itu menolak kebaikannya.

**

2, 11 & 30

Mereka mudah perasan dan tersinggung.Sifat yang suka menyendiri membuatkan mereka lebih gemar tinggal di rumah.Ramai yang suka bergaul dengan mereka kerana perwatakannya yang lembut dan ramah.Mereka paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati orang yang benar-benar dicintainya.Namun begitu, dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu-buru dalam bertindak.Sayangnya, untuk urusan masa depan, dia bersikap pesimis, sering mengalah sebelum mencuba.Oleh itu, perlu ada pendorong agar mereka tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.

**

4 & 13

Mereka ini pandai, suka bergaul dan mudah mengubah pendapat.Mereka seringkali tidak yakin dengan diri sendiri.Dalam soal cinta, mereka merupakan pasangan yang mata keranjang dan suka bertukar-tukar pasangan. Sifat ini membuatkan orang tidak menyukai apa lagi bersimpati dengan mereka.Mereka sering bersifat dingin dengan orang lain kerana menganggap orang lain merupakan faktor penyebab timbulnya masalah.Tapi, mereka bersifat kelakar, mudah ketawa dan kadang kala bersikap keanak-anakan.

**

No comments: