Friday, May 15, 2009

SETITIS AIR MATA IBU


Mari isi masa cuti anda dengan program yang berfaedah
Buat Semua sahabat kita jumpa disana.....

(update 18 mei 2009)
Selesai ...
Sedikit perkongsian buat semua sahabat pembaca sekalian..

Alhamdulillah perancangan saya untuk menghadiri talkshow ini berjalan dengan lancar, kami
( saya, afiqah, layyinah (adik perempuan saya) dan syuhadah (adik perempuan afiqah) selamat sampai di Masjid Shah Alam tepat pukul 9.30.

Ya Allah sangat terkejut melihatkan keadaan dewan kerana sudah dipenuhi orang ramai..samapaikan ada yang berdiri kerana kerusi tidak cukup. Kaum muslimin juga tidak ketinggalan mengikuti program tersebut.

Majlis dimulakan agak sedikit lambat kerana Ustaz Hasrizal dan Dr Rubiah menghadapi kesulitan mencari dewan yang mengadakan program talkshow ni. Itu bukan yang saya nak ketengahkan disini, sebab kami sendiri juga pada mulanya tersesat juga, kerana terkeliru dengan kursus kawin, kelas agama dan bayak lagi aktiviti lain yang jadi aktiviti mingguan di m asjid shah alam.

Jika tanya saya tentang pegisian? Macam-macam saya dapat dari mula majlis sampai habis.. Isu yang dikupas merangkumi untuk bapa, ibu, dan anak2-anak.

mungkin jika pembaca di website Ustaz Hasrizal (www.saifulislam.com) anda akan dapat pegisian yang lebih jelas lagi tentang pegisian talkshow ini.

No comments: