Monday, January 18, 2010

Berehat Seketika

Assalamualaikum wbt,

maaf atas kelewatan saya mengupdate kan teratak usang yang sudah bertimbun-timbun dengan debu ini,

terlalu banyak perkara baru berlaku dalam hidup saya seminggu dua ini, persekitaraan baru, rutin harian yang baru, sahabat yang baru, orang baru disisi, arghhh dan macam-macam lagi, yang menuntut saya untuk mengutamakan yang utama...

namun saya tahu ada diantara pembaca yang tidak jemu membuka teratak usang ini untuk menantikan khabar terbaru dari saya, maaf buat kalian ternanti-nanti...

sekadar untuk pengumuman, teratak ini akan berhenti seketika dari produktivitinya, mungkin sebulan, dan mungkin 2 bulan dan mungkin satu semester pengajian saya yang baru hendak bertatih ini....semua bergantung pada keadaan, cuma apa yang pasti tiada artikel terbaru mahupun entry baru mengkhabarkan pada kalian semua akan kondisi diri ini, kerana kesibukkan telah membataskan segalanya, andai ada sesuatu yang saya perlu beritahu, insya Allah saya akan SMS kan pada kalian, mahupun update secara ringkas di Facebook mahupun twitter.

sekadar pemberitahuan, saya tidak mahu pembaca semua terus ternanti-nanti...

saya tahu penantian itu satu penyiksaan...


Salam sayang buat semua pembaca, saya sentiasa berdoa kalian semua sentiasa berada di bawah perlindungan dan rahmat-Nya..

No comments: