Tuesday, August 10, 2010

Dengan Sepenuh Hati

Assalamualaikum wbt,

Fitrahnya epal merah, di saat kita mula menggigitnya, pasti ada sedikit masam yang kita rasa. Tapi tidak lama. Selepas jusnya kita peroleh, yang manis-manis saja kita rasakan.

Saya nekad. Saya mahu terus bertahan dengan rasa masam yang ada. Kerana saya mahu menikmati manisnya epal itu di kemudian hari. DENGAN SEPENUH HATI. 

Dan manisnya epal itu, hanya ada pada kamu! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Topik lain...takmo sedih2...

Kemana saya minggu lepas?  research di Putrajaya..pengalamn yang sangat berharga untuk bidang pengajian saya...


 Di bahagian Pengurusan Rekod, Kementerian Kesihatan Malaysia..Research Time!

Group asgmnet saya unutk semester 4....Teka dimana lokasi gambar ini diambil?



 Nota: Salam Ramadhan buat semua.

 Saya tak sabar nak khatam Quran tahun ni =)

Maaf, laman sesawang ini jarang berupdate, saya sangat kalut dengan pengajian di kampus, bekerja sambilan, masa untuk bersama keluarga...dan saat unutk bersendirian. Alhamdulillah segalanya baik2 sahaja, mohon doa sahabat semua agar saya 'berterusan' berada di jalan ini. Insya Allah

No comments: