Tuesday, September 21, 2010

Menjaga Hati

Kadang-kadang saya terlalu sangat ingin menjaga hati orang lain sehingga saya membinasakan diri sendiri.
 
Kadang-kadang saya terlalu sangat ingin menjaga hati orang lain sehingga saya mengabaikan orang yang sepatutnya saya hargai.
 
Kadang-kadang saya terlalu ingin sangat menjaga hati orang lain sehinga saya kehilangan orang-orang yang berada disekitar saya. 

Oleh itu,Perlu lagikah saya menjaga hati orang lain semata-mata dan akhirnya saya yang sengsara??

Nota 1: Kagum dengan seorang lecture ni, dia memang cool, dan saya rasa dia la sempoi...walaupun dari diploma sampaikan ke degree, bila sebut nama dia mojority student akan bagi feedback negatif, tapi dia tetap cool. Sebab dia menjadi diri dia sendiri
Nota  2: Marathon unutk test yang berderet-deret pulak lepas ni

No comments: